خط خطی های ذهن یک پرنسس
خط خطی های ذهن یک پرنسس
اینجا ذهن منه...پر ازخط خطی های من!

 داره بارون میاد!با ذوق میگی من عاشق بارونم...

یه لیوان شکلات داغ میگیری تو دستت و از پشت پنجره بارونو تماشا میکنی.نفس هات میخوره به شیشه و بخار میگیره.اگه عشقت بکشه یه چیزی رو شیشه مینویسی و یه جرعه از شکلات داغتو میخوری!تموم مسیر حرکتشو تا معدت حس میکنی و عشق میکنی و زیر لب میگی من عاشق بارونم...

یه لباس گرم میپوشی و میری تو حیاط زیر بارون.حتی شاید با یه چتر که خیس نشی.یه کفش که پاهات خیس نشن.حتی شاید کلاه و شال گردن...

میذاری قطره های خنک بارون صورتت رو نوازش کنه و تو دلت میگی من عاشق بارونم...

اما... اون موقعی که من،تو،کشاورز،باغبون و غیره وغیره آرزوی بارون میکنیم هیچکس به فکر پسر بچه ای که کفشش سوراخه نیست.اونی که انگشتاش از سرما و خیسی تو کفش بی حس میشه.اونی که حتی یه لباس گرم واسه پوشیدن نداره.

اما با این وجود باید تو خیابون شیشه ی ماشین هارو پاک کنه.آدامس بفروشه و...چون تو خونه هیچی واسه خوردن ندارن!چون مادر مریضش دارو نداره!چون...

باز هم یک جرعه ی بزرگ از شکلات داغم رو میخورم.اما این بار با بغض!هنوز هم عاشق بارانم ولی نه با خیال راحت...با یک حس عذاب وجدان که هیچ کاری نمیتوانم برایش بکنم!

خدایا این آخر نــمیـــدونمـــ ـ ـ ـ چی بگم!!!خودت درستش کن!

تمام!!!......................................................................................................



نظرات شما عزیزان:

jigily
ساعت19:06---1 شهريور 1392
دریای نگاهت آرام بود

جذب موج های مهربانیت شدم...



نمی دانستم

در پس آنهمه آرامش

طوفانی نهفته

خشمگین



چنان در هم کوبید

احساسم را

غرق شدم...



خسته

شکسته

غمگین



ببین چطور

بازیچه ی جزر و مد احساست شدم


آنی
ساعت11:05---14 بهمن 1391
عهی...اکشم دراومد...منم عذاب وجدان گرفتم...
واقعا کاری از دست ما بر نمیاد؟؟؟ خب اون پسر یا دختر چه گناهی کرده که نمیتونه پشت پنجره وایسه و شکلات داغ بخوره؟؟


روزیتا
ساعت13:21---10 بهمن 1391
اشک...

و خاطراتی مبهم از گذشته

و احساسی که ماند در کوچه های خیس سادگی ام

فرصت با تو بودن توهمی شیرین بود

خواب کودکانه ی من

و تو ماندی در خاطرم

بی آنکه تو را ..!!!

چه قدر سخت است که با آشنا ترینت بیگانه باشی...

بعد از این همه عبورِ کبود،

قول میدهم دیگر قدر خلوتهایم را بدانم...


مرجان
ساعت17:23---7 بهمن 1391
منم همیشه وقتی بارون میاد همینا میاد تو ذهنم!!ولی چه میشه کرد........

بنده خاکی
ساعت19:34---5 بهمن 1391
ڪـاش وَقتاے تَنہایے
یڪـے اَز تو سایہ می اومَـב و مثل پسَرخالہ مےگفت:

نون بگیرҐ؟

نَفت بیارҐ؟

اِ، בلت گرفتہ؟

میگفتَم آرہ...

بَعـב فقَط مےشَست ڪـنارم سڪـوت میڪَـرב...

مےگفت بہ בَرَڪـ ڪـہ رَفتـہ ...

مـَטּ هـَم مثل ڪـلاہ قرمزے سرم مےذاشتَم رو زانوش...

همیـטּ، فقَط همیـטּ..


Mohsen
ساعت17:36---5 بهمن 1391
وااااو
خعلی زیبا بود...
ولی میدونم اون پسرک تو قصه هم عاشق بارونه


sara
ساعت15:50---5 بهمن 1391
hamishe miam webet..

age nazar nemizaram ke neshane in nist ke nemiam..پاسخ: سارا میشه آدرستو بذاری؟ نمیتونم بیام!!!!


sara
ساعت19:04---4 بهمن 1391
چرا منوووو ااز لینکات پاک کردیییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ: سارا راه گم کردی؟!!!:(


مهوار
ساعت21:46---3 بهمن 1391
می گن بارون که میاد هوای بالاشهر تلطیف میشه

اما تو پایین شهر گنداب راه میفته...
پاسخ: هه!!!آره....خیلی چیزا اینطوریه! حتی بارونم عادلانه تقسیم نشده!هی...


استاتيرا
ساعت19:58---3 بهمن 1391


رفیق همیشگی
ساعت11:03---3 بهمن 1391
وای فوق العاده بود.خیلی متنتو دوس داشتم.

منم عاشق بارونم ولی به این بعدش نگاه نکرده بودمX
پاسخ: خوشحالم که تو دوسش داشتی...♥♥


ژیلا
ساعت10:46---3 بهمن 1391
سخت است وقتی از بغض گلو دردمیگیری

و

همه میگویند لباس گرم بپوش…
پاسخ: درده واقعا...


ژیلا
ساعت10:44---3 بهمن 1391
عالی بوداجی جووووووووونم من عاشققققققققق بارونم
همیشه دوس دارم وقتی بمیرم اونروزبارون باشه


همراز
ساعت10:04---3 بهمن 1391
درودیه!
چطوری خانومیه؟
متنت خیلی قشنگیه بودیه!


vahid
ساعت5:43---3 بهمن 1391
سلام پرنسس خیلی وقته به اینترنت نیومدم . توف به این امتحانا
به هر حال امروز اومدم مطلبتم قشنگ بود
دمت داغ


☁.¸¸.•☂مریم☁
ساعت20:34---2 بهمن 1391
باید به بعضی ها گفت: اونی که دستش دور گردن شماست قلادش دست ما بود خوب پارس نکرد، ولش کردیم....... آره عزیزم
پاسخ: اینو خوب اومدی...!


اجی محدثه
ساعت18:04---2 بهمن 1391
سلام اجی خیلی زیبا بود

ولی مرده شور باروون رو بردن من بدم میاد ازش


استاتيرا
ساعت16:02---2 بهمن 1391
منم دعا مى خوامـ

استاتيرا
ساعت16:02---2 بهمن 1391
واااااااااااااى



آجى خيييييييلى تحت تأثير قرار گرفتم!!!!!!



خيلى قشنگ بود.....



مالِ خودته؟



اگه آره كه واقعا كارت بيسته....



اگه هم نه كه واقعا سليقت بيسته.....


استاتيرا
ساعت16:01---2 بهمن 1391
واااااااااااااى



آجى خيييييييلى تحت تأثير قرار گرفتم!!!!!!



خيلى قشنگ بود.....



مالِ خودته؟



اگه آره كه واقعا كارت بيسته....



اگه هم نه كه واقعا سليقت بيسته.....
پاسخ: آره آجی جون...گفتم که همه ی متنای اینجا مال خودمه...


خط خطی های یک شاهزاده
ساعت15:29---2 بهمن 1391
جاده هنوزخیس است ومن همچنان میروم
به خیال رد پاهای اشکهایت,
ولی تردید مرا زجرمیدهد
نمیدانم این خیسی اشکهای توست یا خیسی شرم این جاده ازشکست من!


شبنم ♥ღஜܓܨ
ساعت14:44---2 بهمن 1391
سهــــــــــــــــــلاااااااام عشقم
میـــــــــسی خوبم عزیزم امتحانام تازه تموم شده برا همین زیاد نمیتونستم نت بیام
تــــــــــو به بزرگی خودت ببخش


شبنم ♥ღஜܓܨ
ساعت14:42---2 بهمن 1391
حالت بدون مـن چطور است..؟!!

آرامتـری..؟شادتـری..؟دغدغه هایت کمتر شده..؟!.....

من حالم خوب است اما تو باور نکن...

من دل نگرانم و بـی تاب ...

و فقط یک سوال از درونم مرا به دار میکشد و

آن این است....چرا اینقدر راحت گذاشتی بِروم...؟


غمكـــــــــــده
ساعت13:42---2 بهمن 1391
آبجي نميتونم خيلي خوب فراموش شده بود ولي مشهد رفتنم باز منو برده به گذشته
پاسخ: هی...امیدوارم درست بشه!


غمكـــــــــــده
ساعت13:41---2 بهمن 1391
ولي متاسفانه ملت ما به اينجور آدما اهميت نميدن خودم مشهد شاهد بودم كه تو بازار يه پسر بچه يهو افتاد زمين تا كفشاي مردو تميز كنه ولي مرده يه لگد زد به پسر و گفت مادر.... گم شو
پاسخ: واقعا؟!!! چقدر دلا سنگ شدن... خدایاااااااااااا...پس کی درست میشه این دنیات؟ بغض داره خفم میکنه...


♥...گل پسر...♥
ساعت13:00---2 بهمن 1391
سلام....
چرا این طوریه؟ تا حالا 3 بار پیام گذاشتم نمی دونم چرا ثبت نمیشه؟
فدای سرت....
ایووول با پستت حسابی حال کردم...دلمم هم یهو هوای بارون کرد
خیلی ممنون


♥...گل پسر...♥
ساعت12:58---2 بهمن 1391
سلاااااام
بابا ایووووول
یهو دلم هوای بارون کرد.....
مرسی که خبر دادی....فوقالعاده زیبا بود


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نوشته شدهجمعه 2 بهمن 1391برچسب:, توسط پرنسس
.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.